Hledáte-li jednoduché a intuitivní řešení pro evidenci vašich tržeb, jste na správném místě. Při výběru registrační pokladny a příslušného softwaru je důležité zvážit, jaké funkce by měly splňovat, aby pokryly veškeré potřeby související s vaším podnikáním. Některé podniky se neobejdou bez složitějších systémů a různých typů evidencí, a jiné se spokojí se zjednodušenou verzí registračních pokladen.
Malé podniky a živnostníci uvítají přenosné pokladny s dotykovým displejem a základními funkcemi. Pro velkoobchody či restaurační provozy budou vhodnější větší pokladny s možností věrnostních, skladových a jiných pokročilejších systémů. Samozřejmostí je evidence tržeb přijatých v hotovosti, stravenkami, kreditní kartou, fakturou, ale také kombinací výše zmíněného. Důležité je i zvážit, zda budete od svých zákazníků přijímat platby v cizích měnách.
Prozkoumejte různorodé funkce všech našich elektronických pokladen a najděte tu, která vám zefektivní váš každodenní chod podniku.
Registrační pokladny slouží k evidenci vašich tržeb. Disponují displejem, dotykovou obrazovkou, tiskárnou a pamětí - to znamená, že veškeré transakce, které jsou do této paměti zaznamenány, jsou vám kdykoliv k dispozici pro evidenci, uzávěrky atp.
V současné době je elektronická evidence tržeb (EET) pozastavena do konce roku 2022 a nelze nyní s jistotou říci, jak to s povinnou evidencí tržeb bude vypadat nadále. Pro většinu podnikatelů z oblasti maloobchodu a restaurací je však registrační pokladna kvalitním pomocníkem při podnikání už nyní. Mezi hlavní výhody používání pokladen patří urychlení prodeje a sledování i ochrana vašich finančních toků v provozovně. Je to jako s drtivou většinou vašich „pomůcek“ k podnikání - zákon je nevyžaduje, přesto je pro větší efektivitu rádi používáte. S ohledem na možnost ze zákona zavést kdykoliv povinnou evidenci vašich tržeb, je efektivním řešením nákup pokladny se standardním operačním systémem a připojením k internetu. Při změně legislativy či vašich požadavků je pak možné upravovat programové vybavení pokladny. To lze zvládnout i vzdáleně přes internet, bez fyzické přítomnosti servisního technika na provozovně, což může být velmi pohodlné a zejména rychlé řešení.